Pistanthrophobia

Sekejap pun jadilah.
11/30/13 | 4:16 AM | 0 Sweety

Assalamualaikum.....

  Kadang kadang aku rasa macam nak lari dari realiti ni, nak lari dari dunia ni. Aku nak tahu siapa yang betul betul sayang aku, yang ambil kisah pasal aku bila aku dah tiada nanti. Siapa yang selalu doakan aku. Tapi aku sedar semua tu mustahil lah. Kalau dah pergi, kita tak akan kembali. Kita dah berada di dunia lain. Dunia yang pasti kita akan kembali ke dunia sekarang ni lagi. Penat kan kalau asyik kita je jaga hati orang tapi orang tak jaga hati kita? Haa tu sebab kita tak ikhlas nak jaga hati orangtu. Ok thanks to Ustaz Bollywood kita sebab bagitahu benda ni. Kalau salah tegur tau tau. Ok lah aku nak berterus terang, kalau terasa hm entah pandai pandai la kan. Takda niat pun, takda ok. So no hard feelings here please!

 Kalau kau rasa aku ni kawan yang tak baik untuk kau, kau boleh tinggalkan aku atau cakap depan depan apa salah aku dekat kau,ok? Aku pun sayang relay kita ni. Apa kau rasa bila orang yang kau sayang, percaya selama ni tikam kau dari belakang? Maksud aku, depan kita dia umpama malaikat baiknya tapi belakang hm kalah syaitan. Aku tak pernah kata aku ni baik tapi disebabkan kata kata "sembunyi" kau tu buat aku jadi macamni. Hm memang depan kau aku berlagak macam tak terasa apa kau kata tapi disebabkan kau orang yg aku sayang gila, aku buang perasaan tak baik tu. Aku taknak kita gaduh ke, salah faham ke sebab benda macamni tapi kalau kau ikhlas dengan aku, kita patut terus terang,jumpa depan depan bak kata orang putih "eyes to eyes" ceh -.- 

Older Post | Newer Post
About Me

Tiada yang kekal dalam dunia ni,termasuk aku. Jaga aib aku baik baik bila aku dah takda nanti.